Łączna liczba wyświetleń

środa, 23 maja 2012

Lubię rośliny

Lubię rośliny - tak po prostu. Uwielbiam ich dotykać i pielić bez rękawiczek. Oczywiście tego nie robię, ale czasami się zapomnę i jest super. Tylko potem spory kłopot z wyczyszczeniem paznokci.


Najbardziej chwytają mnie za serce polskie kwiaty. Jakie kwiaty są polskie? Dla mnie to te, które kwitły u mamy w ogródku, a wcześniej u babci. To one nauczyły mnie miłości do przyrody.


W zeszłym roku założyłam sobie mój własny "Polski ogródek" .


Przedstawię go wkrótce gdy wszystkie kwiatki zakwitną. Dzisiaj kilka zdjęć polskich ogródków spotkanych na wakacyjnych wyprawach.


Tych żółtych kwiatów nie potrafię nazwać. Może ktoś mi pomoże?


 Myślę, że rudbekia wygląda tak jak na zdjęciu powyżej. Kwitnie w moim ogrodzie od wielu lat, sama już się rozsiewa. Zakwita zawsze po moim powrocie z wakacyjnych wyjazdów. Uwielbiam te żółte i żółto brązowe kwiaty.